JellyPages.com

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 17 April 2013

Momot dah branak


   
  Huhuhu... seronok tak terkate rasenye... Baru-baru nie aku ade lah adopt seko kucing nie.. Aku panggil die Momot.. Huhuhu sungguh tak glamerkan namenye.. * Bling-bling dengan gaye mate juling ke atas*
     Mase aku adopt die aritu.. Owner lame ade bagitau yang Momot tengah bunting 1bulan and Momot nye due pertengahan bulan 5..
     Tapi tau-tau jer petang 9 April 2013 aku dikejutkan dengan sms yang dihanta oleh husband mengatakan Momot da selamat beranak jam 4.42 petang. Tetibe rasa tak sabar nak balik umah laju-laju.. Kejap-kejap belek jam tunggu bile la nak kul 5 petang. Aku lak yang terlebih excited. Bile sampai je kat umah aku terus tuju kat Momot dah xkesah lagi dengan keadaan sekeliling... Ermmmm... Aku sempat saksikan anak yang ke-4 dilahirkan tepat jam 5.40 petang... Sampai arini aku belum kasi nama lagi kat anak-anak Momot tu... 


No comments:

Post a Comment