JellyPages.com

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 4 January 2013

Ini Benjamin Yang Punyer...

     Tahun baru, Azam baru... kalo boleh sumenyer nak baru hahaha... Tetibe jer teringat mase zaman sekolah dulu.. Buka je waktu sekolah nak beli kasut baru, beg baru, baju baru, tudung baru, alat tulis baru, botol air baru, tuppaware baru, boleh dikatakan satu set lengkap perkakasan ke sekolah semuanyer baru...  Hermmm.. kelakar jer bile teringat telatah sendiri di zaman bangku sekolah...

Sekarang Benjamin dah berusia 7 tahun dan 2hb Jan 2013 dah sekolah di Tahun 1. Macam-macam persiapan dan kelengkapan yang ayah dia siapkan. Kirenye Up-to-Toe lah..  Betul ke perumpamaan yang aku gune tue.. hentam jela labu...

Tapi malam sebelum hari persekolahan Ben mengadu dengan nenek... Ben nak bawak bekal gie sekolah.. ayah dah belikan botol air baru.. tapi ben takde bekal.. ayah tak belikan. Automatik aku pun terjanji ngan die nanti aku belikan tuk die.. dengan bangge aku bagitau kat die, cakap je nak bekal ape nanti mak ngah belikan.... hehehe.. belagak betulkan ko!!
Jangan marah yer..

Tengah hari tadi aku gie pasar dan kebetulan terserempak ngan orang tengah susun2 set bekal budak2... dan inilah hasilnya....


Janji kini telah ditunaikan...

No comments:

Post a Comment