JellyPages.com

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 11 December 2012

Jom Makan Buah 2012

 
     Hai semua... Korang dah singgah ke belum ke Karnival Jom Makan Buah di Putrajaya nie?  Karnival ni bermula pa da 7 Dis sehingga 11 Dis 2012 di Laman 1Malaysia, Presint 2, Putrajaya. Ermmm.. kalau ikutkan hari sabtu (8 Dis) aritu aku nak gie tapi hajat tak kesamapaian disebabkan oleh urusan yang dapat nak dielakkan. 

     Akhirnya malam tadi (10 Dis), Alhamdulillah aku dapat jugak menjejakkan kaki ke tapak karnival nie.. Tujuan aku gie karnival nie sebenarnya bukan nak makan buah tapi niat aku adalah untuk nak tengok taman mini arnab yang diterajui oleh arnabkiut.com. Geram gile aku tengok arnab-arnab yang ade.. comel sangat-sangat.. Rase macam taknak balik pun ada.. Hahaha.. mengarut je kan. Thumbs up untuk arnabkiut.com.

Beberapa keping gambar arnab yang sempat aku ambil...





No comments:

Post a Comment